Watt de Fok!?
…wat een eerste editie!
Wat een energie, wat een lachbuien, wat een verrassende ontmoetingen! Twee uur lang hebben we samen gelachen, bewogen, losgelaten en gewoon geleefd in het moment.
Dank aan iedereen die erbij was en het mogelijk maakte om van deze eerste editie een onvergetelijke ervaring te maken. Jullie enthousiasme, openheid en goede zin hebben van Watt de Fok!? precies gemaakt wat het hoort te zijn: pure feelgood vibes, verrassingen en herinneringen om mee naar huis te nemen.
Heb je het gemist? Geen paniek … ik ben al volop aan het nadenken over een tweede editie. Houd mij dus in de gaten, want dit wil je niet missen!