
Kletsdoos voor de Warmste week
December 2017. Laatste challenge. In de meeste warme periode van het jaar krijg ik de uitdaging van mijn Nederlandse vriendin Marloes om een product te ontwikkelen voor de Warmste week van Stubru. Een product waarbij de volledige opbrengst moet gaan naar een goed doel. Al snel kom ik, samen met haar, op het idee om een spelconcept te ontwikkelen voor aan de kersttafel. Eerste werktitel “Kletskous” maar wegens logistieke problemen werd het omgedoopt tot de “Kletsdoos”. Een spel met garantie tot 100% plezier. 64 vragen werden bedacht waaronder challenges, truth or dare vragen, gewetensvragen en dilemma’s.
Voor het grafische ging ik aankloppen bij striptekenaar Tibo Bolssens. Mijn vraag was nog niet gesteld of hij sprong meteen mee op de kar. Nog geen week later lag het spel bij de drukker klaar om gecreëerd te worden. Ondertussen zette ik op social media een campagne op om de Kletsdoos te promoten en te verkopen! Het spel was nog niet geboren of de 150 dozen waren op een week uitverkocht! Het ging razend snel dankzij mijn mede-verkopers Cindy en mijn mama.
Op een record tijd werd deze challenge tot stand gebracht. Fier en trots op mijn hele team ( waaronder ook inpakkers Els Van Steen, Annemie Daems, Jurgen Egyed en Hans Peeters ) trok ik naar Puyenbroeck in Wachtebeke om de actie mee te delen aan de Stubru presentatoren. Benieuwd naar dat avontuur? Klik dan zeker door naar het filmpje!
- Posted by Mariska Blommaert
- On 2017-12-30
- 0 Comment